.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران
ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم

شمال نیوز / مقدمه : صنعت برق یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین صنایع در دنیای امروز است. این صنعت نقش کلیدی در توسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی و ارتقای سطح زندگی بشر ایفا می‌کند. در ایران نیز صنعت برق از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در طول سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم.

 

ضرورت نامگذاری روز صنعت برق

 

دهم اردیبهشت ماه در بین فعالین حوزه برق و انرژی بعنوان روز صنعت برق نامگذاری شده است و با وجود اهمیت و نقش حیاتی صنعت برق، متاسفانه در تقویم رسمی کشور هیچ روزی به نام این صنعت نامگذاری نشده است. این موضوع در حالی است که برای بسیاری از دیگر صنایع مانند صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و ... روزهای خاصی در تقویم در نظر گرفته شده است.

 

نامگذاری روز صنعت برق در تقویم مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تقدیر و تجلیل از زحمات و تلاش‌های کارکنان صنعت برق 

 

 صنعت برق از جمله صنایعی است که کارکنان آن در شرایط سخت و گاه خطرناک فعالیت می‌کنند. نامگذاری یک روز به نام این صنعت فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های این افراد خواهد بود.

 

افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صنعت برق: بسیاری از مردم از نقش و جایگاه صنعت برق در زندگی خود آگاهی کافی ندارند. نامگذاری روز صنعت برق می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی در این زمینه کمک کند.

 

ایجاد انگیزه و روحیه تعهد بیشتر در بین کارکنان صنعت برق: وقتی که یک روز به نام صنعت برق نامگذاری شود، این موضوع نشان دهنده اهمیت این صنعت برای جامعه خواهد بود و به طور قطع انگیزه و روحیه تعهد بیشتری در بین کارکنان این صنعت ایجاد خواهد شد.

 

فرصتی برای هم اندیشی و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت برق: نامگذاری روز صنعت برق می‌تواند فرصتی برای گردهم آمدن فعالان این صنعت و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آن باشد.

 

پیشنهاد 

 

با توجه به موارد ذکر شده، پیشنهاد می‌شود که دهم اردیبهشت ماه که از سوی فعالان صنعت برق به عنوان روز گرامیداشت این صنعت شناخته می‌شود، به طور رسمی در تقویم کشور به نام "روز صنعت برق" نامگذاری شود.

 

این اقدام قدری ناچیز در قبال زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این صنعت خواهد بود و همچنین به ارتقای جایگاه و اهمیت این صنعت در کشور کمک خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.481 seconds.